Főmenü:
“Az első benyomás a fontos”
Sokat hallott idézet, melyet általában egy találkozás alkalmával emlegetünk. Nincs ez másképpen akkor sem, ha a látogatónk az oldalra téved. Nagyon fontos, milyen hatások érik először, hiszen ez meghatározza az egész tevékenységét az ott eltöltött ideje alatt. Reklámozzunk bármit is, nagyon fontos oldalunk kinézete. Ebben a cikkben most mutatok pár nagyon fontos szabályt ahhoz, hogy mit is tartsunk be a szép és egyben funkcionális webdesign eléréséhez.
A webdesign szerepe
A cégek üzleti tevékenységét az utóbbi évtizedben gyökeresen átformálta az internet térhódítása. Sok ajtó nyílt ki számukra, amiket a kis cégek is nagy hatékonysággal tudnak kihasználni, hiszen egyre olcsóbban lehet sikeres marketing-
Ez az egyik legfontosabb kérdés, amit az oldal tulajdonosának el kell döntenie. A webdesign manapság szorosan igazodik a cég arculatához, hiszen magát a céget képviseli. Ha még nincs céges arculat (hiszen gyakran a cég születésével már rögtön létrehozzuk a weblapot), akkor természetesen meg kell határozni azt. Át kell gondolni, hogy a termék, vagy szolgáltatás, amit árulni (népszerűsíteni) szeretnénk milyen korosztály, vagy társadalmi rétegnek szól majd, hiszen a webdesign csak ennek a tekintetében lesz teljes. Az elvárások a meghatározóak, jó megoldás, ha a látogató pontosan azt kapja amit vár, de a lehető legigényesebb módon. Ha cégünk például konzervatív, luxus termékeket forgalmaz, akkor természetesen a honlapnak is ezt kell mutatni, mind színvilágában, mind pedig az oldal struktúrájában egyaránt. Ha esetleg trendi, modern weblap kell az arculathoz, akkor pedig azt. Ezek a tulajdonságoknak elsőre látszódniuk kell, mikor a látogató eljut az oldalunkra, ha ez nem valósul meg, akkor valamit elrontottunk és valószínűleg át kellene gondolni az eddig létrehozott hirdetési felületünket.